Followers

Tempahan Biskut Raya 2012

TEMPAHAN BISKUT RAYA 2012 SUDAH DITUTUP...HARAP MAKLUM...TAHUN NI INSYAALLAH...BAGI SESIAPA YG MASIH BERMINAT...BOLEH DAPATKAN BISKUT RAYA TA DI PASARAYA PELADANGMART, ALOR SETAR, KEDAH...10 HARI TERAKHIR RAMADAN OK

Tuesday, May 8, 2012

Popia salju a.k.a Suci Dalam Debu

Lagi post entri utk hari ni…ni nak promote sikit la…kuih ni special saya buat utk tempahan tau…actually my planning tu nak promote utk raya nanti…tapi memandangkan ia boleh di ngapp.. bila2 masa je…so, saya tukar plan…tempahan dibuka bila2 masa sahaja…nak order sekarang pon sila2kan lah….insyaallah….saya sedia menerima tempahan….utk tempahan borong pon saya terima..bagi yg nak buat meniaga kat kedai2 atau bazar2 boleh la tempah….
Percubaan pertama saya menjadi bila mendapat respon yg baik dari para2 juri…yg terdiri dari kawan2 & hubbyku yg tersayang…tak lupa my neighbor …yg siap ckp nak order utk raya nanti…(dlm hati…lambat lagi la…raya lagi 3 bulan)…
Kawan2 opis : “liza, sedap la..boleh buat jual ni”
Mr.Hubby : “ Sedap jugak…buat la lagi..buat byk2 sikit..simpan dlm balang..boleh mkn time tgk tv”.
Jiran (kak nab) : “liza buat ka ni???sedap..anak kak nab minat kuih ni…buat la jual utk raya…kak nab nak order”.

fuhh..kalau makan ni mak mertua lalu pon tak perasan...hehe

tak kan tak tergoda kot....
Komen2 macam ni la yg buat saya bersemangat nak teruskan usaha murni ni..hehehe…utk packaging saya lebih suka letakkan dalam balang yg penutupnya merah tu…senang utk disimpan & dimakan bila2 masa ja..kalau dlm plastic…nanti cepat hancur…dah tak comei…so kepada yg nak buat tempahan sila2kan…call ja handphone saya…kalau order lebih 5 balang…saya akan bagi harga special punya….
Harga setiap balang RM10.00…utk permulaan saya bagi harga murah…sehingga hujung Mei ni saja…iaitu setiap balang RM9.00 saja….boleh ambil kat rumah atau kat opis saya di alor setar (akan diberitahu melalui telefon)….utk minggu ni saya tak akan hantar lagi…minggu depan baru boleh hantar…nak order dulu tak ada masalah….boleh je….kalau banyak sgt saya akan ambil setakat yg mampu je….kena order dulu baru saya buat..kalau buat simpan tak best gak…tak berapa nak fresh betul dak???
Hope u all sokong usaha murni saya ni…last pesanan…minimum order 2 balang ye…kalau yg nak saya hantar..kalau nak ambil sendiri…1 balang pon acceptable..ok, jom order SEKARANG!!!
Sebarang pertanyaan boleh juga...komen je kat my facebook www.facebook.com/teratakalymaz ..nak order melalui facebook pon tak ada masalah...boleh aje...

No comments:

Post a Comment