Followers

Tempahan Biskut Raya 2012

TEMPAHAN BISKUT RAYA 2012 SUDAH DITUTUP...HARAP MAKLUM...TAHUN NI INSYAALLAH...BAGI SESIAPA YG MASIH BERMINAT...BOLEH DAPATKAN BISKUT RAYA TA DI PASARAYA PELADANGMART, ALOR SETAR, KEDAH...10 HARI TERAKHIR RAMADAN OK

Monday, June 4, 2012

Biskut Raya 2012

salam semua pengunjung blog TA..alhamdulillah..masa yg ditunggu2 kini tiba...TEMPAHAN KINI DIBUKA....lama gak la blog ni bersawang kan??punya nak siapkan sampel Biskut raya...tahun ni ada 20 jenis ke semuanya...sila2 la pilih ye...insyaallah...dijamin sedap....100% buttercup...TA tak main campur2 k...


BISKUT CORNFLAKES MADU

HARGA =RM20.00 (50 BIJI)


SUCI DALAM DEBU

HARGA = RM10.00 (1 balang)


BISKUT SARANG SEMUT

HARGA = RM20.00 (50 BIJI)


BISKUT MAKMUR

HARGA = RM22.00 (50 BIJI)


BISKUT NESTUM

HARGA = RM20.00 (50 BIJI)


SHORTBREAD COOKIES

HARGA = RM24.00 (50 BIJI)


ALMOND APPLE TART

HARGA = RM23.00 (50 BIJI)


BEBOLA COKLAT

HARGA = RM22.00 (50 BIJI)


SNOW BAR COOKIES

HARGA = RM20.00 (50 BIJI)


BISKUT MAZOLA

HARGA = RM16.00 (50 BIJI)


TART PRUNE BERKEJU

HARGA = RM23.00 (50 BIJI)


BISKUT JEJARI OAT

HARGA = RM22.00 (50 BIJI)


ALMOND LONDON

HARGA = RM23.00 (50 BIJI)


NUTTY BAR

HARGA = RM23.00 (50 BIJI)


TART ROSE

HARGA = RM22.00 (50 BIJI)


BISKUT TART BUNGA

HARGA = RM22.00 (50 BIJI)


BISKUT TART NANAS

HARGA = RM22.00 (50 BIJI)


BISKUT 'Y'

HARGA = RM20.00 (50 BIJI)


BISKUT SAMPRIT

HARGA = RM20.00 (50 BIJI)


BISKUT BUNGA CINA
(SAMPRIT SUSU)

HARGA = RM20.00 (50 BIJI)


kpd sesiapa yg berminat nak order utk raya ni...boleh sms atau call 016-4683552 (liza)....sebelum 1 RAMADAN...masuk je ramadan tempahan ditutup ok...tempahan secara borong juga diterima (contohnya nak buat berniaga kat bazar2)...bagi tempahan yg banyak, diskaun akan diberikan....

MINIMUM ORDER 2 BEKAS

SEBELUM BUAT TEMPAHAN...JGN LUPA BACA TERMA & SYARAT YER....






























Monday, May 28, 2012

Biskut Sarang Semut....Sampel Raya


Assalamualaikum & slm sejahtera bt semua pengunjung2 blog TA (teratak alymaz)…lebih kurg seminggu jugak la tak post apa2 entry utk blog ni…TA agak sibuk buat sampel biskut utk promosi raya nanti…rindu jugak nak menulis…dlm kepala ni macam2 ilham…TA simpan dulu ye…nanti ada kelapangan kita sharing2 ok…lagi 2 hari dah nak masuk bulan jun…so mggu lepas TA dah buat 1 jenis sampel biskut…

TA akan senaraikan list biskut termasuk harga…nanti boleh tengok dkt price list ok…harga bagi jualan secara borong tak sama tau…yg dekat price list tu harga jualan….kalau beli byk boleh la TA bagi diskaun…taun ni TA amik deposit 50% dari total harga pesanan…ni kes taun lepas ada yg order…bila biskut dah ready TA nak hantar…fon tak berjawab…terus senyap mcm tu je…rugi la TA kan???

Post utk hari ni pasal sampel Biskut sarang semut….biskut ni favourite anak TA…taun lepas mmg taka da dlm list…ni biskut baru…next week insyaallah TA akan post lebih banyak & semua kuih raya utk taun ni…ada dlm 20 jenis gitu…biskut sarang semut ni senang je nak buat…sedap pulak tu…

sesiapa nak dptkan sampel...harap cepat2 ye...


So, kpd sesiapa yg berminat utk jadi agen boleh add fb TA www.facebook.com/teratakalymaz  ok...TA jugak buka tempahan kpd sesiapa yg berminat utk beli secara borong…contohnya nak buat berniga kat bazar2 atau utk hamper raya (utk badan2 korporat contohnya)…hrga borong lebih murah…kpd yg berminat harap cepat2…sebab kalau tempahan dah full booked…TA akan close order…takut tak sempat kalau byk sgt tempahan…

Sampel ada dijual…contohnya packaging seperti di bawah…

ada 15-20 biji..kira penuh bekas la...
HARGA = RM6.00
kpd yg berminat..harap anda cepat...utk sampel msuk bulan julai TA tak terima dah ok



Thursday, May 24, 2012

trifle..trifle..trifle......

Lagi2…trifle…lagi2…trifle…nak buat camno…dah jatuh cinta…haha….sememangnya diriku penggemar segala jenis puding…dah tak boleh dipisahkan lagi…ni bukan utk jual..tapi utk makan kami ank beranak…love it so much….utk kali ni ada sedikit perubahan…dulu saya pakai Tupperware agak besar..semalam saya tukar pakai bekas dadih yg cute lagi comel…so, bila nak makan tak la comot & berserabut….leh bekalkan utk princess alya jugak….anak saya suka jugak makan sebab dia ingat ais krim..huhu….

Kalau sebelum ni saya pakai buah2 koktel…semalam saya tukar pakai buah laici…pasai pa???haa…sebab saya mmg tak brp suka buah koktel…& saja nak try pakai buah laici pulak…cari buah peach tapi tak jumpa….(or mmg tak Nampak???)….

Tapi kan ada perkara lucu pulak masa tgh2 buat trifle…ni kes gelabah sbb takut kastard sos tak jadi la….tepung kastad selalu kita bancuh dgn air kosong kan???yg lawak tu saya cnfius…gi tuang air panas…actually nak tuang dlm bekas jelly…tp tertukar…pastu boleh pulak hairan…awat la kastad aku berketul2???sblum ni buat ok ja….time tu mmg tak perasan lagi…bila dah perasan , mula la salahkan diri sendiri…moral of the story…buat keje tak boleh kelam kabut…ni kes tak baca bismillah la ni….

Trifleku yg comel lagi cute…..makan sejuk2…pehhh….mmg terangkat…


sapa nak angkat kening...hihi


nak makan cedok je....