Followers

Tempahan Biskut Raya 2012

TEMPAHAN BISKUT RAYA 2012 SUDAH DITUTUP...HARAP MAKLUM...TAHUN NI INSYAALLAH...BAGI SESIAPA YG MASIH BERMINAT...BOLEH DAPATKAN BISKUT RAYA TA DI PASARAYA PELADANGMART, ALOR SETAR, KEDAH...10 HARI TERAKHIR RAMADAN OK

Monday, June 27, 2011

BISKUT RAYA 2011

TEMPAHAN KINI DIBUKA....SEHINGGA 31 JULAI 2011

UNTUK TEMPAHAN BOLEH GUNA CARA BERIKUT:



1 - CALL/SMS 016-4683552
2 - EMAIL : kaseh.alya@yahoo.com
3 - ADD Facebook saya...komen dekat gambar or untuk details PM dekat inbox
4 - Isi order Form kat atas..dah isi tolong inform ye...

SILA BACA STEP TO ORDER  DI SEBELAH KANAN ANDA.........

JOM SEMAK BISKUT APA YANG ADA........................................




50 BIJI
RM 22.00



50 BIJI
RM 20.00



1/2 KG = RM12.00
1 KG = RM22.00



50 BIJI
RM 20.00



50 BIJI
RM 20.00



50 BIJI
RM 20.00



50 BIJI
RM20.00



50 BIJI
RM 20.00



50 BIJI
RM 20.00


50 BIJI
RM 20.00



50 BIJI
RM 20.00



50 BIJI
RM 20.00



50BIJI ++ (PENUH BEKAS)
RM18.00



50 BIJI ++ (PENUH BEKAS)
RM18.00



50 BIJI
RM 15.00



50 BIJI
RM 20.00



TEMPAH SEKARANG....SEBELUM 31 JULAI 2011....TEMPAHAN LAST MINUTE TIDAK DITERIMA......


CALL/SMS 016-4683552


Sunday, June 26, 2011

KATALOG BISKUT RAYA 2011....AKAN DATANG

ASSALAMUALAIKUM....KEPADA PENGUNJUNG SETIA ALYMAZ HOME...MAAF SANGAT2 UNTUK SEMENTARA WAKTU SAYA TAK DAPAT NAK UPDATE SELALU BLOG NI MEMANDANGKAN SKRG TGH BERTUNGKUS LUMUS UTK SIAPKAN SAMPEL BISKUT RAYA...SAMBUTAN UTK MENJADI EJEN ALYMAZ HOME DILUAR JANGKAAN...TERIMA KASIH KPD ANDA YG BERMINAT....BILA EJEN BERTAMBAH SAMPEL PON KENA LA BANYAK ....KATALOG BISKUT RAYA 2011 AKAN SAYA SIARKAN ESOK...TEMPAHAN JUGA AKAN DIBUKA MULAI ESOK...KPD ANDA YANG NAK DAPATKAN SAMPEL SILA BUAT TEMPAHAN SEBELUM 07 JULAI 2011..

Saturday, June 18, 2011

WARISAN TRADISI..JGN DILUPAKAN

Assalamualaikum semua...maaf la ye...saya ni mcm chipmore pulak...kejap ada kejap tk dak....akhir2 ni sibuk siapkan sampel utk RAYA..kalau boleh nak cepatkan edar sampel memandangkan ramai yg dah bertanya...si kecik pulak suka tido lewat skrg...nak kene manja2...peluk2...baru boleh tidoq...

ok lah..hari ni saya nk cerita pasal kuih tradisi melayu kita...kuih apa yg terlintas dekat fikiran semua kalau time Raya????kalau kt negeri kelahiran saya (kedah)...tk lain tk bukan bahulu,goyang,kuih bangkit, peniram,kuih bakar dan macam2 lagi la...kalau ke pekan rabu mcm2 jnis ada...sampi tk tau nk pilih...tapi yg plg glamor bahulu la...mmg senang nk dpt kt kedah ni...yg fresh pon ada....sedap & tk sedap ja la...

Penah dgr tak kuih karas????kuih ni ada yg tau...ada jugak yg tk penah tgk n tk penah dgr pon....asik dok promote yg moden2 ja kan..ni la....nk promote kuih karas pulak...kuih tradisi org melayu...bagi yg tk penah tgk tu jgn rsau sya dh prepare gambar kt cni...


Kuih Karas...penah tgk tak???bahan tk byk tp susah jugak nk buat tau...hanya yg betul2 pakar je pndai....saya lagi la tk reti...


ni pckaging utk jualan sepanjang masa & Raya
20 biji = RM5.00
tempahan sudah dibuka...kalau minat boleh order....


Kuih karas ni petang2 makan smbil pekena kopi mmg sedap...rsa rangup...lebih kurang rsa goyang la...


Dekat ofis...saya suka beli satu lagi jenis kuih tradisi...kwn yg jual...saya mmg suka kuih ni & tiap2 kali raya wajib ada kt rumah....tapi kuih ni BUKAN UNTUK DIJUAL...maaf ye...hanya utk tatapan pengikut setia blog ni...supaya anda lebih mengenali kuih tradisi kita....ni laa kuihnye....


ni REMPEYEK....

kuih ni cnfirm rmai yg tau..tgk la bilis & kacang...banyak kan???
memang puas hati laa...
untuk cuci mata je...hehehe

Kepada semua pengikut setia blog Alymaz...Insyaallah...saya akan cuba sedaya upaya utk memuaskan hati anda...kalau boleh mmg nk update sllu blog ni...tp kekangan masa sbb anak pon kecik lagi kan???semoga anda semua bpuas hati.....TQ SUDI SINGGAH.....SAYANG SEMUA...